Jobb ^^

Åhåå vad trött jag är - o inte tar jag mig för att krypa ner heller! Jag fick jobba idag. Det var fruktansvärt roligt! Jag har byggt med lego, jag har bakat med playdoo, jag har målat o jag har lekt "valpen och benet". (Ja, jag fick också vara valp :))
I morgon o torsdag blir jag ledig med tanke på att A jobbar - lite synd men vad ska man göra då.. Hoppas att nåt av dessa dagis vi valt har en ledig plats snart!

O idag ringde dom även från utbildningen jag sökt. Humanistisk behandlingspedagog. Jag ska dit den 14:e Januari på "prova-på-dag". Ser jättemycket fram emot det!

Ja - som tidigare skrivet fyllde ju A år. De har varit lite kalas på kvällskvisten. Även om det var A som fyllde år så var det nog roligast för E när både mormor, morfar, gammelmormor o gammelmorfar var här! Den där ungen - ja.. jag säger då det! Nästa år blir A 30! Han var bara 23 när vi träffades. :) Tiden bara susar iväg..

Hann även med ett träningspass innan jobbet - det känns så himla skönt att ha fått balans i det här nu. Mitt liv ljusnar lite <3

That´s all for now. Godnatt alla fina därute

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0