Hej på er!

Som många vet spenderades förra veckan nere i Björlanda - Sätila. Det ligger mellan Borås och Göteborg. ^^ Vi har varit på Borås djurpark, vi har matat kossorna, åkt fyrhjuling, kikat runt lite, handlat och haft kalas för kusinerna o pappan i huset. En vecka går fort. :) Vi planerar att åka i December igen. Jag har hört att julmarknaden på Liseberg ska vara nåt alldeles extra - och såklart vill jag åka dit i kika! :)

Vi kom hem i söndags eftermiddag. Har hunnit träffa Sabina, Linda och Patricia sedan i måndags. Bra gjort tycker jag :) Jag och Emil ska i morgon, om det blir uppehåll - åka ut till Patricia, Mikael o lilla Eddie & plocka lite blåbär o lingon. Trodde aldrig jag skulle få med mig Emil hem idag när vi var där. Han mumsade o åt som bara den! Det som är så bra är att man bara behöver ta ett kliv från deras gård o vips har man hamnat i skogen! :)
Just nu står en äppelpaj i ugnen som svärmor ska få. Morfar skickade med lite äpplen hem från deras träd. Synd om allt ska ruttna. Finns ju massor med äppel-grejjer man kan göra. Mos, kräm, saft, paj.. muffins, kakor.. ja - massor som sagt!
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0