Ett meningslöst inlägg

Idag känner jag mig allmänt död! Vårat hem ser ut som en rövarkula och jag har varken lust eller ork att ta tag i det. *suck*
Andreas jobbar.. 16-08 och vad jag o skrutt ska hitta på vet jag inte. Skulle behöva tvätta och dammsuga. Har ingen tvättid förrän 18:e och dammsugarn vill jag inte dra igång nu när plutten sover. Lika bra han får sova klart!


Veckor och dagar framöver består av födelsedagskalas. ^^
14 Juni - Syster 20
30 Juni - Mor min blir 44
4:e Juli - Vi firar min kusin Robert som blir 30 och hans pappa som blir 60.
9:e Juli - Emil fyller 1 år!
11:e Juli - Vi har fest för min pappa som fyller 50. Dock fyller han inte förrän 16:e Juli.
30:e Juli - Min kusin Klas blir 15.

Den 13:e Juli åker vi ner till Göteborg igen. Vi gör ett nytt semester-försök och HOPPAS innerligt att vi alla får vara friska denna gång!

Det här känns som det mest meningslösa inlägget ever!
Men ni har iaf fått nåt att läsa! :)
Kram på er

Kommentarer
Postat av: kitty

kul med göteborg! :)

ska ni nå på Liseberg:P ?

2009-06-21 @ 12:30:54
URL: http://blondinkitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0