Flugsmällartävling!

Hoho i stugan, dags för en update innan läggdags.
Det har blivit tidiga kvällar för oss nattugglor. Vi har iprincip iallafall sovit före 24 varje kväll, och det hör inte till vanligheten må jag säga!
Idag har jag, Andreas, Emil och faster Wivica vart in till Kinna. Där fikade vi och sedan kollade vi runt i lite butiker. Mysigt!
Annars har vi spenderat dagen på hemmaplan. Det har varit lungt.
Flugorna fortsätter surra.. Igår när Wivica och Nadja (Emils kusin) hade flugsmällartävling, så hade dom sammanlagt smällt ihjäl 48 flugor på 10 minuter! Dom missade vårat rum, för där surrade det fortfarande omkring en 5-6 flugor.
Ett som är säkert är iallafall att jag INTE kommer sakna några flugor när vi kommer hem!
Hade egentligen planerat att åka hem på söndag, men troligtvis åker vi hem redan i morgon kväll. Vi känner att vi vill ha en dag hemma innan veckan drar igång på nytt!

Nej, nu ska jag surfa runt lite innan det är dags för bingen!
Sov gott på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0