1000 gratis sms

Sitter här i vardagsrummet och ska snart packa i de sista kläderna i väskan. Idag åker vi ner till Björlanda igen och hoppas innerligt på att vi får slippa Borås sjukhus! Febertermometer och värktabletter är nedpackade så denna gång är vi förberedda även om det iallafall inte skulle hända något! Som sagt, vi hoppas vi slipper med några tråkigheter!
Vi kommer hem antingen på lördag eller söndag, vi får väl se. Kom på nu att jag nog ska boka en tvättid innan vi åker, så vi kan tvätta när vi kommer hem!

Dom som tänker skicka sms till mig kan förvänta sig ett svar! - Helt otroligt att jag har orkat ladda på telefonen. Nu hade dom ju en såndär drive att man får skicka 1000 sms gratis i 30 dagar om man laddar med en viss summa pengar.
Så mina vänner, jag har nu 1000 gratis sms och känner jag mig själv rätt så lär knappt en tredjedel gå åt för jag skickar sällan sms kan jag säga! (när jag väl har pengar på mobilen) Så nu får jag ligga i! ^^

Nej, nu ska jag packa vidare!
Ha det så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0