Från blond till brunett

GÄSP! Jag är så jäkla trött utan att ens veta varför. Dagen har liksom inte innehållit någon som helst uttröttnade syssla.
Det enda vi har gjort idag är att storhandlat och lagat mat. Var meningen att det skulle ha blivit en promenix det blev lite sent. A har vart på möte och tränat. Träning blir det för min del i morgon.
Idag har jag bokat tid hos frisören för färgning/slingor lr vad det nu kan tänkas bli. Funderade på ett tag där om jag skulle göra nåt radikalt och klippa lugg o bli brunett.. men, jag tror jag är lite feg. Så, det blir nog en massa ljusa slingor istället.
Dock trodde frisören att jag skulle passa bra i mörkt då jag har bruna ögon och att dom skulle "komma fram" mer. Men.. jag är rädd att jag skulle se jätteblek ut eftersom jag har så ljus hy.. Vi får väl se den 9:e februari hur resultatet blev! :)

E sover så sött och jag ska släpa mig in i duschen. Så skönt att krypa ner ren o fräsch!
I morgon blir det som tidigare skrivet träning och sen vet jag inte alls. Vi får väl se vad dagen har att erbjuda!

Godnatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0