Gymcomeback

Kussefin Klara den rara sov över i natt. ^^ Idag tog vi en promenix med Emil i vagnen. Inget vidare skönt väder pga blåsten.. men vi tog oss en runda iaf!
Efter att jag skjutsat hem Klara så var det bara raka vägen hem o släcka och sova. Migräään! Tur att Emil också var helt slut. När vi väl vaknade hade A lagat veg.schnitzel o pasta så det var bra att sätta sig vid bordet. Sen hoppade jag i träningskläderna och åkte o hämtade Johanna.
Träna träna.
Gud vad konstigt det kändes. Jag har inte varit på gymmet på över 2 år! 2 ÅR! Tänk hur det kan ändras från att vara träningsnarkoman till att sluta helt o hållet.
Förut var jag på gymmet nästan varje dag och ibland även 2 ggr på dagen. Ett styrkepass på förmiddagen och ett konditionspass på kvällen. Fattar inte att jag orkade. Jag och Andreas träffades till och med på gymmet! :)
Nu är det alltså meningen att börja träna lite igen. Jag har, som tidigare skrivet i någon inlägg, problem med ryggen. Min korsrygg är jättesvag och det har väl inte blivit bättre av att jag slutat träna. Tänkte jag skulle försöka stärka upp min rygg så jag får bättre hållning. Skulle göra situps på en lutande bänk. Tjena mittbena!
Måste också försöka slappna av i mina axlar. På något konstigt sätt så spänner jag mig (konstant) så mina axlar är mer högt än lågt. Drar upp dom på nåt konstigt vis. Detta slutar också i migrän eftersom jag spänner mig heeela tiden. Ajabaja!

I morgon ska vi till Villgott redan 9 på morgonen. Spruta och tandhygienisten ska dit. Skruttis har fått 2 tänder så det är bäst att passa fingrarna! Han är lite bitsk, mammas hjärta! <3

Godnatt


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej! Förlåt att jag inte ringt än :) Miranda vart förkyld med rethosta efter vi pratat och vi ville ju inte smitta ner er, och hostade gjorde hon länge :) Men det vore jättekul om ni ville komma ut någon dag :) Hör av dig igen, har bytt mobil så mina gamla nummer är inte kvar :) Har inte orkat lägga över nått än, men jag ska ta tag i det med, någon gång ;) Kramar Sara

2009-01-13 @ 17:40:30
URL: http://tomisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0