Babyboom

^^ Eftersom 2 av mina sweet friends släppt bomben att de ska ha barn så vill jag såklart skriva ett STORT GRATTIS till Anna och Sara! Stor kram till er båda! <3 Sabina väntar också smått. (Grattis till dig också :) ) Och sen Patricia som vi med spänning väntar på ska kläcka när som helst!
När jag var gravid med Emil så var Sabina gravid med Benjamin och en släkting; Elin, gravid med sin lilla prinsessa Tyra. Nu ska även Elin ha en till, och Sabina som tidigare skrivet. (Jag och Sabina är tremänningar) Undra vem den 3:e är i vår släkt som är/kommer bli gravid. Det sägs nämligen att 3 st i samma släkte är gravida samtidigt. :) Men det där får man ju ta med en klackspark. Vi har iaf inte planerat in något syskon ännu! Vi vill vänta! :)

Ikväll har vi ätit Tacos, mums! Emil somnade tidigt och jag känner att jag också borde gå o sova. Har lite ont i huvudet.. ska tjata till mig lite massage innan sängdags. I morgon har jag blivit lovad sovmorgon också, inte illa!
I morgon ska vi äta lunch hos farmor Ulla och jag har lovat göra en paj till efterätt. Funderar lite på vad för paj jag ska göra.. hallon, äpple, rabarber.. krusbär? Det visar sig! Baka är iaf kul och det är trist att komma helt tomhänt när man blivit bjuden. ^^

Sov gott
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0