På Fredag! ^^

Ååå, jag är så trött! Gick upp redan vid 7. Måste börja ställa mina sov-ovanor till rätta! Blir väääldigt sent.. :s

Nu är det inte alls långt kvar tills Patricia och Mikael får sitt lilla pyre! Jag längtar så!!
Tror att det är en liten tjej.. och Andreas har sagt att bebisen kommer komma på fredag.. och han har ju alltid rätt när det handlar om graviditeter! Alla han gissat kön på har varit rätt, och när Linda o Tobbe väntade Nora så sa han en dag, o så kom Nora den dagen! :) Haha. Jag hoppas att han har rätt med P & M´s bebis också! :)

Idag ska vi hem till en av Andreas 5 systrar. Vi har bilvit bjudna på mat. Funderar på om man kanske skulle köpt med en blombukett eller nåt. ^^ Vi träffas ju inte alltför ofta!

Pissväder!

Ja, så intressant vart det idag!
Hoppas alla får en trevlig dag. Det blir vad man gör det till! :)
Over and out

Kommentarer
Postat av: Patricia

Jag hoppas att Andreas har rätt även denna gång! :D Kram kram!

2009-08-27 @ 11:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0