Leksand - AIK ikväll..

Sitter här och funderar på vad vi ska äta idag. Ikväll ska jag o A iväg till Leksand o kolla på Leksand - AIK. Min första "riktigta" hockeymatch. Jag ser väldigt fram emot det och tror det blir jättekul! 
Dock lär vi äta lite innan.. vad är frågan.
Emil är hos mormor idag och ska vara där tills ikväll. ^^

Igår bröt jag ihop, bokstavligen - efter att hållt på att skruva på ett jävla sängben i 3 timmar. Skruven hade fastnat i nån mutter som satt fast i trät i sängen och det spelade ingen roll vilket håll jag skruvade, det hände INGENTING! Så min provisoriska lösning blev, strax före midnatt, att ställa en av våra stereo-högtalare under en sida av sängen (3 av 4 ben var på plats). Pappa lr min morfar får hjälpa oss i morgon.. tror vi måste borra ett nytt hål åt sängbenet... Sängen var förövrigt jätteskön att sova i. (Vi köpte ny säng igår.. )

Härligt väder med strålande sol! Jag såg idag när jag var på stan, att dom börjat sopa undan grus från gatorna. HÄRLIGT!

Nej, nu ska jag klura ut vad vi ska äta.. min mage börjar kurra!

Hejja Leksand nudå ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0