Påsk och födelsedag(ar)



Påsken är förbi! Den går alltid så fort och på nåt vis tycker jag det är ganska skönt! Sommaren närmar sig med stormsteg :)
I fredags fyllde min söta morfar år, och såklart åkte vi ner o firade honom lite smått.
Han gillar att skrapa lotter så vi gav honom det. Han vann konstigt nog också, hela 90 kr. :)
På lördagen fick jag sovmorgon, det var verkligen skönt att få ligga någon extra timma.
Efter att vi gjort oss klara hämtade jag upp systeryster och hennes Belle och sedan brummade vi allihopa ut till buchen.
Där hade mor o far fullt upp med att fixa klart maten och tillslut åt vi en riktig påskmiddag. Jättegott!
Sedan vart det fika och lite förvånad blev jag faktiskt när dom tog ton o sjön för mig :) Jag tycker sådant är lite pinsamt, faktiskt. Man sitter där o hela gänget är omkring en. Man vet inte riktigt vad man ska göra, så i vanlig ordning börjar man spexa i form med att le och vifta omkring med armarna. :)
Fick lite presenter och jag vart supernöjd :)
Johannapanna kom också, innan vi gottade i oss maten.
Fick 2 jättefina klotljus, ett supergott te och mörk choklad.
Tack stumpan!

Sedan har inte så mycket hänt, förutom att jag fått någon typ av städmani. Jag har dammsugit, tvättat, torkat golven, skurat balkongen och fixat o donat. Tänk vilken lust man kan få att göra saker när det blir fint väder :)

Nu ska jag dricka upp min likör med mjölk och sedan gå o lägga mig!
Puss o Hej

Kommentarer
Postat av: Anna

Gumman min. Grattis i efterskott. Har varit så mycket nu och helt missat din födelsedag :(. Hoppas du hade världens bästa dag med fina paket, god mat och vänner omkring dig.

Du är bäst.

Puss

2009-04-15 @ 10:14:28
URL: http://annizzzzzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0