Yamaha prs 740

Min gamla keyboard står i en garderob i hallen och samlar damm.. och jag har varit jättesugen på att spela på den i flera dagar. Men det har inte riktigt funnits någon tid. Nu har jag tid, dock.. men när jag väl får tid så känner jag inte för att spela alls. Jag har hämtat hem stativet till den iaf..



Idag var vi som tidigare skrivet till Borlänge hos Emils faster och kusiner. Det var egentligen planerat att vi skulle sovit kvar där, men Emil har kommit in i någon period (tillväxtperiod?) där han bara vill ligga vid bröstet typ.. hela tiden, eller så gråter han. Då är det skönare att sova hemma. Fast sova gör han, på nätterna, o det är vi himla glada för! :)
Mammas lilla Emil! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0