Gäsp..

Emil har precis somnat efter att varit ledsen i några timmar.. inte ledsen hela tiden, men för det mesta. Nu sover han iaf. Andreas har jobbat natt sen igår och slutade i morse, och nu har han kommit hem från Mora där han o Fannys Niklas varit o kollat på hockey. Så nu hoppas jag verkligen på lite pussar o kramar innan vi somnar.. men först måste jag hänga tvätt.. *suck*.
Ikväll har jag o Emil varit ute hos mamma en sväng. Pappa kommer hem i morgon då han jobbar i sthlm under veckorna. Kan vara skönt för mamsen att få lite sällskap när hon sitter där ute i skogen alldeles ensam. :)
Måste verkligen boka tvättid. Varje gång vi bokat tvättstugan dom senaste 2-3 veckorna så har vi antingen glömt bort tiden eller så har det hänt något som gjort att vi fått bokat om.. Så tvätten har jag fått ta med ut till mamma o pappa och lånat deras maskin. Måste ringa våran hyresvärd och be dom koppla in ström och fixa så att vi kan ta hem våran tvättmaskin och ha här hemma i lägenheten. Fatta vad skönt! Andreas blir av med sitt älskade badkar, men det gör mig inte ett skvatt för det är nå vajsing med röret som samlar vatten till duschbrunnen så när Andreas ska tappa ur vattnet så slutar det ALLTID med att vår badrumsmatta blir dyblöt. Detta händer aldrig mig när jag badar eller när jag tappar ur Emils badkar i vårat badkar osv..

Resterande vecka är utan planer.. förutom städning av lägenheten. Det behövs!

Gäsp.. hänga tvätt va de ja..

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Anna

sådär hade vi i vårat badkar också.. när jag hade badat och skulle tömnma ur vattnet så var det vatten i hela badrummet. Då var det bara att rensa i avloppet, sen dess funkar det prima :). Så man måste hålla efter lite då o då, samlas ju massor utav hår.

Ha en bra dag.

Puss kram Anna

2008-09-11 @ 12:20:57
URL: http://annizzzzzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0