Sendrag så in i h-vete!

Stackars Andreas! Han vart så rädd. Hahaha! Vi låg i sängen när jag kände att det började dra i höger vad. Sen vart benet helt stelt och jag skrek rakt ut. Andreas som typ flög upp ur sängen trodde väl att vi skulle föda eller nåt. Sen efter att han fattat att jag hade fått sendrag så fick han ta i allt vad han hade för att vika upp foten mot mig. Vilken tur att han var hemma, annars hade jag nog dött! :)

Valborg var mys. God mat och brasa i Borlänge. Jäklars vad det smällde när fyrverkerierna satte igång. Jag trodde bebisen skulle reagera med nån spark eller nåt men han var helt cool-lugn! Han vaknade inte ens i morse när jag skrek rakt ut. ^^

Igår åkte jag, älsklingen, mormor o morfar ut till Ulriksberg där mamma o pappa, Ulla o Rolf (mormors syster o särbo) åkt med sina husvagnar. Det var hur mysigt som helst. Dom hade tänt brasa utanför vagnen där vi satt o småpratade och sen fikade vi lite gott i husvagnen. Jag vill också ha en husvagn!

Ska snart upp på stan snart o se om jag kan hitta på nån dop-present till Kevin. I morgon ska han döpas och jag ska bli fadder. ^^ Ska se till att tvätta o stryka lite idag.. så allt är klart inför morgondagen! Såntdär med dop-presenter tycker jag är svårt. Man ser, när man jobbar i butik, att alla köper typ ramar eller sparbössor.. eller halsband, som verkar bli alltmer populärt. Så inget av det iaf!

Nej, lika bra att göra sig iordning. Tips på mat idag? Jag har inga idéer!

PussHej







Kommentarer
Postat av: Anna

Ja det låter himla mysigt :).
Med oss är allt bra, vi jobbar och står i,men nu är vi lediga hela helgen och det ska bli himla skönt. Vi har inte mycket planerat förutom att jag ska bort till en jobbarkompis på fest imorgon kväll, och du ska på dop läste jag :).
Tänkte tipsa om en maträtt (som vi ska äta idag).
Det blir Lax! Då steker jag laxfileér tills dom blir helt klara, salt o peppar, sedan häller jag i en burk creme Bonjour (som finns i mjölkdisken) med smak avvitlök & örter. Serverar det med kokt potatis och en sallad om man vill ha. Supergott och jätte enkelt. Självklart kan man köra laxen i ugnen också ;). Puss puss

2008-05-02 @ 16:35:23
URL: http://Annizzzzzz.blogg.se
Postat av: Anna

Glömde skriva att när man hällt i Creme Bonjour över laxen i stekpannan, så ska det koka upp ett par minuter.. det blir alltså som en rinnande sås, supergott ;).
om du provar så får du berätta hur det smakade.
Puss kram

2008-05-02 @ 16:37:24
URL: http://Annizzzzzz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0