Rutinkoll

Jaha. Då har man varit på rutinkoll på MVC igen. Mitt SF-mått har ökat 3 cm på 2 veckor! :s Har nu 36 cm. Så den 30/5 ska vi upp på läkarkoll och ytterligare ett UL. Hon tyckte att bebisen kändes större som att jag vore längre i graviditeten. Ja, så nu får vi väl se. För min del spelar det ju ingen roll om jag får en 3-kilos-bebis eller en 5-kilos-bebis. Men det är ändå lite nervöst. Mitt blodsocker hade stigit lite också. Låg över 7, har legat runt 4-5 annars. Blodtrycket var normalt, 115/65. Järnvärdet har sjunkig ganska mycket. Första gången låg det på 119, andra på 117, senast låg det på 121 och nu låg det på 113, FAST jag äter mina järntabletter dagligen!!! Jag fattar inte. När jag hade 121 i järnvärde så slarvade jag ganska mycket med  tabletterna. O nu när jag sköter mig så sjunker allt. :s Vikten var ju inte heller att hurra för. Ytterligare 6 kg. *suck* Men men. Ingen idé att blicka bakåt. Nu måste vi se framåt och göra det bästa av allt. :)

Nu ska jag äta mat. Kyckling står på dagen meny.

Hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan jenny! Nej jag har inte fast jobb men jag har ett lång vikariat och har månadslön så då får chefen beodra ut mig och jag får minst dubbelt upp. har blivit utbeådrad förr. Men är man timvikarie så tjänar man inget på det och kan heller inte bli tvingad till det.

2008-05-16 @ 17:20:29
URL: http://tarjisen.blogg.se
Postat av: Anonym

haha nej för tusan! kanske lät surig när jag skrev.. verkligen inte meningen!=) Ja det var jätte kul i örebro.. jätte fin stad ju.. där är man ju aldrig så det var trevligt!=) + motion är ju alltid ett plus!=)

2008-05-16 @ 22:35:15
URL: http://tarjisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0