Helt död

Ja, nu är vi i vecka 30. 29 veckor och 2 dagar. Är inne i någon slags svacka. Är trött som en jag-vet-inte-vad. Sover o sover och är endå trött. Har ingen ork till något. Vill inte gå ut, trots att det är så himla varmt och fint. Jag vill ingenting! I 3 dagar har det varit såhär nu. Dessutom har jag fått nån konsig förkylningshosta och snorar mer än jag gjort på länge. I natt fick jag sammandragningar. Varje gång jag skulle vända mig så vart hela magen hård i några sekunder och sen släppte det. Kroppen börjar väl träna inför det som komma skall. Jag vill att det ska vara över.. NU!
Står över barnvaktningen i morgon. Kevin får vara med när Johanna o Mikael flyttar. ^^ Det fixade sig endå tydligen och det var ju skönt. Fick lite dåligt samvete där men jag orkar verkligen inte! :´( Jag är död!

Ge mig kraft nån.


image78


Kommentarer
Postat av: sabina

Haha känne rigen dedär med snuvig! tror jag snorade ända från vecka 25, fram tills han var född! kunde nog ha fyllt ett helt hus med allt papper som gick åt! men nu har du inte lång tid kvar! Så Benji får en lite kompis =)

2008-05-20 @ 01:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0