Faderskapet fastställt

Japp. Nu är det klart. Nu har vi varit o skrivit på papper om att Andreas är pappa till vårat lilla pyre. ^^ Bebisen kommer heta mitt efternamn efter födseln, och vill vi ändra så gör vi det sen. Vi är lite oense när det gäller det där med efternamn. Jag heter Nyquist, Andreas heter Karlsson Kotilainen. Kotilainen efter sin pappa. Såklart vill han föra det vidare. Men jag tycker det låter så fult. O pyret kan väl inte ha 3 efternamn. :s Karlsson går jag med på. Bebis får gärna skippa Nyquist och enbart heta Karlsson. (Kanske jag också blir att heta inom sinom tid.. ^^) Men inte Kotilainen. Ja.. vi får väl se. :)
Sitter o väntar på Patricia. Flera veckor sen vi sågs sist. Ska bli kul att träffas o prata om allt som hänt. För jag kan tänka mig att det är en del. ^^ Paret Bergelin har nämligen köpt hus. ^^
Nej, jag ska väl bege mig till kaffebryggarn. Bakade äppel-och-rabarberpaj igår, så vi får fika på kaffe o paj. Gott! :)

Puss o Kram Hela Dan´ ^^


image77

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0