Allt var lungt

Så, nu har jag ÄNTLIGEN fått tillgång till datorn. Min andra hälft har så gott som ockuperat den sen i går kväll! Vi kom till förlossningen runt 9-tiden. Dom kopplade på CTG,n och där fick vi ligga en halvtimma. Bebisen mådde iaf bra. Angående urinvägsinfektionen så hade jag vita blodkroppar i urinen, det kunde vara början till urinvägsinfektion så dom skulle skicka iväg det på en odling. Annars var allt bra. Läkaren var helt toppen! Påminnde mycket om Urban (eller vad han heter) på Sjukhuset på tv. ^^
Vi kom hem igen runt ett-tiden. Träffade Jackie m. familj o vi gick o kikade på marknaden som varit här i stan under helgen. Ungarna åkte lite karusell o verkade trivas!

Uppdaterar lite senare igen. Har nämligen varit hos diabetes-sjuksköterskan idag. ^^ Nu ska jag till dollar ^^

Puss o Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0