Städartag

Det ser ut som en riktig svinstia här hemma. ALDRIG att jag skulle släppa in någon hit. Då skulle jag få skämmas ögonen ur mig! Så idag ska jag städa lite. Eller ganska så mkt. Om jag orkar. Jag har nämligen återfått den jobbiga delen av förkylningen. Hosta och konstig i halsen.. + min snor som bara fortsätter att produceras. Hur mycket kan man egentligen producera? Usch!
Hur som helst, min mormor har varit så söt och köpt blommor och växter åt mig. :) Hon är snäll hon, min mormor! ^^ Ska bli kul att se vad hon hittat på. För övrigt har vi bara gröna växter hemma och dom är jag så himla trött på! Kanske nån fin blomma i köksfönstret? Påskriset med fjädrarna har åkt upp iaf! :) Blev så fint så. Sen ska jag byta gardiner. :) Har också inhandlat en strykbräda. ^^ Den fungerar just nu som "ren-tvätt-förvaring". Hämta vaggan idag också. ^^ Den var tvättad och klar så den får väl stå här hemma på "bebisgrejers-platsen".

Nej, nu ska jag sätta på mig nåt annat och pysa iväg. Sminket struntar jag i idag. :)

Trevlig dag allihop! ^^
Pussiluss


image52


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0