Sex and the city

För det första vill jag gratulera Anna som fyllde 22 år igår! Grattis stumpan!

Jag o älskligen vaknade VÄLDIGT sent idag. Och jag tänker inte nämna när vi vaknade för det känns faktiskt lite pinsamt. ^^ Men det gör inget. Vi får väl passa på att sova ut ordentligt nu medan vi kan. :)
Igår var Linda och Tobias här och fikade. Riktigt trevligt. Så idag har vi bestämt att vi ska gå ner på kina-restaurangen och äta lite gott och sedan ska vi gå på bio. Sex and the city-filmen. Tror inte nån av våra män var speciellt sugna på den, men vad gör dom inte för oss! :) Andreas slår över när det är sex and the city på tvn. Han säger att dom antingen; ligger i en säng, är ute på krogen, sitter och äter/fikar och snackar massa skit eller nåt annat ointressant. Haha, karlar. Tur att vi är så olika. Hur kul skulle det vara att vara tillsammans med någon som tyckte och tänkte lika dant som en själv? Det vore ju som att vara tillsammans med sig själv. Och det skulle inte jag vilja iaf! :)

Nu har Ludvikafesten börjat här. En liten festival med olika artister och öltält, restauranger längs storgatan, lite karuseller osv. I kväll spelar BWO. I morgon är det Noice, Velvet och Pain.. På lördag kommer Tobbe Trollkarl ^^, han är väl för söt. Känns inte som att jag är speciellt sugen på att ränna runt på stan. Men om det är något band jag velat sett så är det Noice. Sen är det ju massa fulla människor som vinglar omkring och inte tar nån hänsyn.. och så kommer jag där, höggravid. :s Känns ju inte heller för säkert. Vi får se hur jag gör. Får stå lite i skymundan. :)

Nej, det är nog dags för mig att fixa iordning mig lite, så jag iaf ser mänsklig ut!

Hej svejs


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hej! Hoppas allt är bra med er och magen.

Nu måste det väl vara väldigt spännande?=)

Filmen är verkligen superbra!=)

kramar Lovisa

2008-06-26 @ 15:06:44
URL: http://lollolovisa.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack gumman :)



Å vill också se den filmen, men Kristoffer verkade inte så jätte sugen så får nog gå med nån annan :).

Ha de bäst. Puss o kram

2008-06-26 @ 16:04:58
URL: http://annizzzzzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0