Lite blandat

Snacka om att jag inte har några problem med att sova längre. Iaf inte att sova länge. Klockan har varit mellan halv 12-ett innan jag klivit upp. Skönt så skönt! Mikael och Patricia kom över på eftermiddagen och hälsade på. Fick en jättefin blomma. Tusen tack! Drack lite kaffe och tjålade lite skit. Snart är det dags för dom att flytta till hus. Spännande! :)
Efter att dom åkt så åkte jag och min älskling ut till mina föräldrar och hälsade på. Dom har precis kommit hem från Orsa där dom sovit i husvagn över midsommarn. Pappas barndomskamrat var såklart med på ett hörn också. Han har agerat fotograf och tagit lite bilder på mig, magen och Andreas. Får se hur dom blev sen, kanske att det kommer upp ett här på bloggen.
I morgon blir det läkarbesök på mvc igen. Känns som att det är på tiden. Ska ta upp ett och annat!

Så skönt att bara få vara med min älskling som verkligen förstår! Vissa har svårt att ta in fakta har jag märkt..

Nu blir det andra bullar!
Puss <3



Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas allt är bra med dig, killen och magen :) Tänker på dig.

2008-06-22 @ 19:31:21
URL: http://annizzzzzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0