Fostervatten ändå? Jag blir tokig på det här!

Jahapp. Igår kväll åkte vi alltså till Falun och skulle ligga på den oförlösta avdelningen. Men eftersom det var fullt där så fick vi ligga på den förlösta. Kändes lite underligt men skönt med eget rum. Toalett på rummet också så det var helt perfekt. Efter gårdagens gynundersökning så var det säkert att det inte var fostervatten. Men dom ville ändå ha oss kvar så att dom fick kolla som i morse. Och i morse var det oklart igen. Läkaren kunde inte avgöra. *Suck* "Kom tillbaka i eftermiddag vid 3". Andreas börjar egentligen jobba vid halv 4 och det är 7 mil hem. Men som tur var så kunde dom ändra på den tiden. Barnmorskan sa att om det nu var fostervatten så kanske vi blir igångsatta i morgon bitti. Jaha? Första gången var man inställd på att man skulle få vara kvar men fick åka hem. I morse var vi inställda på att vi skulle få åka hem och blir kvar.

Ja, det återstår att se.
Har ju inte tillgång till internet på avdelningen. Annars hade jag med glädje uppdaterat så fort jag fått veta.
Är i Borlänge just nu hos Andreas syster. Vi blir väl här hela dagen tills vi ska tillbaka.

Have a nice day!
Puss

Kommentarer
Postat av: Anna

men oj vilket krångel och vilken ovisshet. måste vara irriterande och jobbigt. Jag hoppas det löste sig till det bästa för er iaf. Puss o kram! Drömde faktiskt om dig i förrgår natt, as mysko dröm, haha!

2008-06-24 @ 18:22:07
URL: http://annizzzzzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0