Flyttångest

Jahapp.. nu sitter jag här i våran säng och skriver det sista blogginlägget från våran älsklingslägenhet! :´( Idag klockan ett går första stora lasset. Känns jobbigt.. :s Men men, den nya lägenheten är också fin, dock inte lika stor o så.. det blir nog bra. Nu är det tamejfan färdigflyttat på många år! Det senaste året har jag flyttat 3 ggr. Från stan, från min lilla söta etta, upp till Andreas som hade en 2:a.. där bodde jag tillfälligt i 2 månader. Sedan hittade vi våran 4:a som vi älskar. Dock blev den för dyr.. och nu ska vi flytta till 3:an. Så fort jag börjar känna att jag trivs så blir det flytt. Det finns för och nackdelar med allt, så är det! Men somsagt, nu har vi massa nytt och spännande framför oss. :) Så egentligen har jag inget att lipa åt.
Jag är inne i en väldigt konstig fas måste jag säga. Känner inte igen mig själv. Och som jag skrivit i tidigare inlägg så känner jag fortfarande att jag vill vara ifred och ägna tid åt mig själv. Just nu känns det som att jag måste prioritera. Känns som att folk står o sliter i mig från alla håll och jag blir faktiskt lite vrång. Men ingen kan ju tvinga mig till något jag inte vill. :) Det är bara att hålla ut, snart är allt klart. Håll ut i några veckor till! :)

Egentligen borde jag inte sitta här längre nu.. jag har massor jag måste förbereda då morsan kommer vara diktatorn här i lägenheten sen. Hon sa att hon skulle komma upp och höra lite med mig hur jag ville ha det och sedan skulle hon skjutsa mig till nya lyan med lite saker så skulle jag få vara kvar där. ^^ Vi var där igår med några kartonger som redan är uppackade. Glas o sådant smått. :)
En dusch skulle sitta fint också. Jag kanske hinner.. :)

Ja, det får bli en update när allt är klart.
Trevlig söndag!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0