Träning

Det var på tiden må jag säga! Jag går omkring o känner mig som en uppblåst ballong. Tarmarna spökar ju såhär tidigt i graviditeten. Man är hård i magen och blir sugen på massa onyttigt. Om man lägger ihop det.. att vara sugen o äta onyttigt samt vara hård i magen, ja, då är man en ballong! Jag tröttnade på det idag o sitter just nu hemma hos mina föräldrar och vilar efter en halvtimmes träning på crosstrainern! Det var skönt må jag säga! Det är så himla skönt att bara poppa den bästaste musiken av alla o bara få svettas! Jag måste ju tänka på att röra mig nu, både för min egen skull o även för bebisens.

Nu ska jag vara lite social innan jag brummar hemmåt till älsklingen som säkert är helt död efter 10,5 h jobb.


image13

2005 ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0