Bebisträff ^^

Utan min bebis. Men den var ju med endå på sättovis! ^^
Johanna, Kevin o jag brummade iväg till Fanny, Niklas o lilla Alicia! O jag som tyckte Kevin var liten.. Släng dig i väggen Jenny! Så liten o så himla söt! O så mkt hår! :)

Annars är jag trött. Kevin var lite kinkig i natt, vaknade till då o då men stördes inte av det. Bara att vänja sig! :)
När dom hade åkt hem så somnade jag mellan 3 och 6. SKÖNT! O i "min" säng också. Våran dubbelsäng är ju så jäkla hård så vi har tagit in Andreas gamla 120-säng o ställt bredvid. Men eftersom Johanna skulle komma så bar vi in den i "lill-rummet".. Men i natt är den min igen! :)

Ska snart brumma iväg till mormor min. Morfar ringde för ett tag sen o ville att jag skulle kasta ut nyckeln. Andreas tyckte han skulle komma hit o kolla på hockey.. Leksand - Malmö.. O det var ju kul. Annars är han inte mkt till hälsapåare! :) Ikväll är det ju Det Okända och Riskförlossningar.. ^^ Gubbarna kan gott sitta här hemma!

Nej, bäst jag åker! :)
Pussiluss


image18


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0