Skruttbil

Jag börjar bli lite orolig för min skruttbil. Delarna vi beställt har kommit men det ser inte ut som att nån kan hjälpa oss laga den. :s Han som skulle hjälpa oss verkar inte så engagerad. Eller så kanske han vet att det går ganska snabbt? Besiktningen är nu den 26:e februari. Det är ganska många saker som ska fixas. Kanske måste bli en bilfirma iaf då. Men fan så mkt pengar.. :s Måste dom ta så mkt för arbetet? :(
Det är synd att man inte är så pass händig eller att man åtminstone hade en händig karl som kunde hjälpa. Men, ALLTING ordnar sig. ALLTID!
Fint väder idag. Patricia skrev att det var 10 grader varmt. Har bara öppnat balkongdörren en gnutta för att få in lite frisk luft. Skönt! Det kan behövas!
Älsklingen fick nytt jobb igår. Han börjar i Mars. Härligt! ^^
Annars blir dagen lugn. En promenix kanske. Ikväll är det pyssel-kväll. Har förlagt min lilla väska med pärlor, trådar och sånt. :( Jag kan inte hitta den någonstans! :( Antar jag att får fortsätta måla.

Ska föna håret och börja förbereda lite mat.

Härlig dag allesammans!!


image40




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jobbigt med bilar när man inte fattar något!=) Hoppas du får ordning på bilen tills besiktningen iaf!=)
jenny du kan väl inte skvallra att jag äter lasagne!;) haha nejdå! Kraamis hoppas allt är bra!

2008-02-20 @ 09:15:23
URL: http://tarjisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0