Nervös! :s

För det första så gick inte bilen genom besiktningen för er som vill veta. En ynka spindel-led som var glapp som måste bytas. Tur var väl att det "bara" var det!

För det andra är jag så sjukt nervös inför morgondagen! Vi ska på ultraljud och av nån konstig (eller egentligen inte så konstig) anledning så är jag så inställd på att allt ska gå åt helvete. Vi har sett våran bebis i vecka 13 och då levde "den". Eftersom vi haft 2 missfall innan så känner jag mig väldigt orolig att något ska vara fel. Att något skulle saknas eller att hjärtat inte skulle slå. Och inte nog med det så har jag ju läst och hört en massa på sistone. En bebis saknade lillhjärna, en annan hade fel på lungorna och föräldrarna var tvugna att avbryta graviditeterna. Båda i v. 18-19. Vi är i 19 + 1 idag. (v.20).
Så för er alla som vill veta hur det gick.. håll utkik i morgon eftermiddag. Har jag inte skrivit något i bloggen före klockan 16 så vet ni svaret! (usch vad hemskt det låter...) :s Men jag är verkligen sjukt nervös!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0