Huggigt värre

Söndag kväll. Ny vecka. Jobb. Sen, om schemat stämmer så är jag ledig fredag - tisdag. O jag hoppas! ^^
Helgen har varit lugn. Bingolotto i går, vann ingenting. Sen var det tv hela kvällen. Köpte ett skissblock på dollarstore. Har börjat måla lite. ^^ Avslappnande!
Idag har jag varit allmänt seg. Åkte till Patricia och Mikael i eftermiddags och tog en kopp te. Sara och Tomas var också där. Så lite social har jag varit. Men sen vart jag helt avtrubbad. Somnade hemma hos mormor fast jag säkert sovit 10 timmar. Har blivit så himla huggig. Jag irriterar mig på småsaker och känner mig otrevlig inombords. :s
Nu blir det kvällsmat. Puss

image38

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0