Full rulle ^^

Klockan 11 ringde Andreas telefon, Jackie sa att dom tagit vattnet på henne. Bebis idag ^^ 2 h senare var det klart. Fort gick det. 20 minuter (tror jag) från första värk till ungen var ute. En flicka på 55 cm och 4620 gram. Grattis! :)
Hur som helst så lyste solen så fint så jag beslutade mig för att gå upp. Annars har jag inga problem att sova till halv ett - ett! Åt en stadig frukost, drog på mej ett face och åkte o hämta upp Patricia. Iväg till dollarstor. Jag köpte mig en kassabok (nu ska det bli ordning på ekonomin), spolarvätska, deos, en ny tändare, ett hundben och hårsnoddar. ^^  Fika hos Patricia sen. Min första kaffe på flera veckor. Åkte till Milano med älski och käkade en grekisk sallad. Å vad jag älskar Fetaost! :) Frågade pizzabagaren om fetaosten var pastöriserad (gravida ska ju inte äta opastöriserade saker) och han förstod ingenting. :) Så han tog ut en hel hink med fetaost så jag fick kolla på innehållsförteckningen. ^^ Hälsade på Andreas mamma idag också. Längesen.
Åkte sen hem till mormor, läste tidningen och värmde mig vid kaminen. Så himla mysigt när det sprakar och är varmt. Tanten fyllde 63 den 9:e btw. God mat och god efterätt. ^^
Bilen ska checkas igenom i morgon. SKÖNT! Så man få veta vad som är fel på´n! Besiktning den 26:e feb o då vill man ha det man vet själv fixat. Mami o papi kom med min efterlängtade crosstrainer i går kväll också. Så ikväll körde jag mitt första träningspass på ett X antal veckor! Ska bli intressant att se hur mkt man gått upp sen inskrivningen. ^^
Nej, nu ska jag ställa mig och göra pannbiff. Matlåda imorrn ^^ Sen blire duschen!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0