Illamående..

En konstig dag. För det första så var det helt omöjligt att somna natten som var. När klockan var 20 i 5 hade jag fortfarande inte somnat och jag skulle upp halv 8. Vet inte varför.. men det är alltid så när Andreas jobbar natt. Kanske på nåt vis spänner mig. På bvc pratade vi som jag skrev sist om mat. Sen vägde vi o mätte. 7935 gram och 67,5 cm lång. ^^
Sen var det bara raka vägen hem och sova. E somnade också. ^^
Hämtade Sabina o Benjamin. Sabinas farmor kom hit med en julklapp åt Emil. Vi fikade lite o pratade. Trevligt! :)
Kvällen har varit riktig illa. Så fort jag kom hem från att ha skjutsat hem S och B så stupade jag i säng! Så fort jag slog upp ögonen så mådde jag illa. Huvudvärk. Tänkte att jag åkt på magsjuka lr ngt.. men efter några timmars sömn så känns det bättre.

Nu ska jag skriva klart julkorten så att det bara är att posta i morgon. ^^
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0