Snack snack snack...

Blir lite ledsen.. någon som påstår att jag gnäller över att jag får ta hand om Emil?
Vill bara poängtera att A knäckt rätt sin rygg och inte fått bära tunga saker framför sig på över en månads tid. Det tar på en kan jag bara konstatera. Både psykiskt och fysiskt! Såklart har A gjort andra saker, som att leka, byta blöja och klä av och på. Nattat mm. Blir bara så irriterad över att folk måste snacka. Man hör det man vill höra, antar jag..

A och E har varit hos farmor o hälsat på idag. Jag, mamma o syster åkte ner till våran söta mormor o hälsade på. Mysigt!
Plockat lite här hemma. Ska sätta mig nu o skriva en "Ingen reklam tack-lapp" och sätta upp på dörren. Vill jag läsa reklamen så är det bara att åka till mormor. :)
I morgon ska jag, Emil, syster, mamma o mormor åka o hälsa på morfars syster Anna-Lisa. Tänkte skriva ut en söt bild på min skrutt som hon ska få. ^^ Lämna tillbaka släktforskningen ska jag också göra. ^^

Vart inget baka av som jag skrev tidigare att jag hade sån lust med. Ingridienserna finns hemma men jag har inte haft någon ork. Har varit trött o slut.

Nej.. ingen-reklam-tack-lapp var det ja..
Morsning korsning!

Kommentarer
Postat av: sofi

Tänk på alla ensamstående Mammor och Pappor, tror inte att dom klagar heller. Jag menar inte att vara otrevlig, men jag tex har ingen som hjälper mig med Linus, ser du mig klaga över småsaker?? Det blir vad man gör det till och JAG personligen tycker faktiskt att det är lätt att ha barn så länge man anpassar vardagen till ens egna förmåga.. :)

2008-12-07 @ 19:34:34
URL: http://sofiiin.blogg.se/
Postat av: sabina&benjamin

Klart som tusan att de blir på frästande! ingen kan väl säga nått annat!

2008-12-07 @ 22:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0