Nattgäst

Underbar dag idag. Dock ingen promenad. Får bli en i morgon istället. ^^ Har idag varit på stan o kikat lite. Andreas o jag käkade på Fontana och sen skjutsade jag älsklingen till jobbet. Kommer knappt ses i helgen känns det som. Jobbar mellan 15.30-8.15 sedan börjar han igen 17.00 och kör till 8.15.. o så håller det på enda tills på måndag. Snacka om drygt. Men han har ju sovande natt så det är väl skönt må jag tro. Jag däremot har ju lite skräck för att sova hemma själv. Så i natt har jag skaffat mig en nattgäst. Kusinen Klara. ^^ Hon har hjälpt mig flytta på 120-sängen in till datarummet så nu får den vara gäst-säng tills vi flyttar... men Klaran får sova i våran dubbelsäng iallafall. När vi flyttar sen så kommer jag förmodligen våga sova själv. Funkar ju inte att ha en bebis och åka omkring o sova borta så fort Andreas jobbar. Andreas kommer jobba i lägenheten ovanför våran lägenhet, så då har man ju iaf nära om det skulle vara nåt.. varför det nu i hela friden skulle vara nåt.. men ja, är man mörkrädd o tror på spöken så gör man. ^^

I morgon tänkte jag kika på stan igen. Dom har utförsäljning på Margaretas shop.. o där finns det barnkläder ^^. Ska även kika förbi jobbet o lägga undan lite saker som ska köpas. Sedan vill jag till dollar. Är ute efter några nya ljuslyktor.. men egentligen kanske det inte är någon idé att köpa så mkt nu när man iaf ska flytta.. fast endå. Vi får se! :)

Nej, nu ska vi borsta tänderna o lägga oss i sängen o glo på tv.. ^^
Puss o Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0