Ge mig massage.. nån!

Det känns som att mina axlar ska gå av.. eller nåt?.. och att jag har sovit på några säckar potatis. Det bidrar i sin tur att jag får ont i huvudet. Vilket gör att jag blir trött.. så, igår och idag är inga bra dagar! *gäsp*
I morgon kommer förhoppningsvis Johanna och stannar några dagar. ^^
Har fått 2 nya sims-spel av pälski. Ena är ett prylpaket - Kök & badrum heminredning och sedan Sims 2 - Fritid. ^^ Så nu ska jag inreda ett kalassnyggt kök och dansa balett o meka med bilar ^^

Over and out
Trevlig dag!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag kommer så gärna och myser med dig i några dagar :)

2008-04-20 @ 14:28:08
URL: http://jojjo85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0