Full rulle ^^

Jag måste verkligen sluta upp med att stressa! Patricia hittade jättesöta stenar på Åhléns som det stod harmoni, lung och ro på. Hon tyckte jag skulle ha sånna! Hon har nog rätt.
Stressen började lite smått igår. Vaknade halv 9, duschade och åt frukost. Sen kom Johannapanna och Kevin. Fick presentkort på Åhléns av familjen GustavssonEriksson. Tusen tack! :) Vi fikade lite och pratade. Vart hur trötta som helst båda 2, och det blev ju inte bättre när sötaste Kevin somnade på våran säng. Det såg verkligen hur skönt som helst ut! Vi åt lite mat och sen åkte dom hem till Sandviken. Hade ca. 1½ h på mig innan resten av familjen skulle komma. Tänkte att jag skulle gå o lägga mig och vila en stund. Då kom kusin Klas. Klas fick sätta sig framför tvn och snacka med Andreas. Jag var helt död! Somnade! Sedan vaknade jag av att jag fick främmande. Mamma, pappa, mormor, morfar, morbror, mormors syster och hennes särbo samt min farmor. Fick massa bra saker! Tusen tack för allt! Jag är supernöjd! Systeryster med pojkvän kom efter 10 på kvällen. Prat o fika. Mys mys!
Sen vart det till att stupa i säng!
Idag, vaknade jag vid halv 11. Efter ca 1½ h träffade jag Patricia på stan. Tänkte att jag minsann skulle kika runt och köpa något till mig själv. Det blev en ögonskugga, novalucol (halsbränna-tabletter) och en hudkräm. ^^ Jag får nog åka till Borlänge i morgon förmiddag och kika om jag hittar på något. Skulle behöva inhandla någon snygg överdel till Kevins dop i maj. Patricia och jag kom hem till mig och hon vad så söt och hjälpte mig fixa smörgåstårtan vi ska äta i morgon eftermiddag. Sara, Tomas, Miranda, Mikael och Patricia kommer hem hit och vi ska äta lite gott och prata lite stunt! Och för en gångs skull så ska även min älskling vara med också! Vi lyckas alltid planera in våra träffar när Andreas jobbar eller har planerat in något annat! Men nu jäklarns! Nu ska han vara med! Väntar nu på att Andreas ska komma hem så vi kan åka till dollar och ev. rusta o kika lite. Sedan, klockan 4, ska jag hem till mina tremänningar och färga håret på mammas kusin. Sen blir det hem igen.. (antar jag) och fixa resten på smörgåstårtan. Smeten som ska vara emellan räckte inte riktigt runt om.. ^^ :)
Sen, mot kvällningen, ska jag träffa Madde som är hemma i Ludvika och hälsar på. Hon bor annars i Stockholm. Ska bli kul att ses igen! Blir inte av så ofta! :)
Sen.. har jag inga planer.. vad jag vet!

Jag mår bra när jag har saker att göra. :) Men jag måste lära mig stressa ner!

Tack alla mina söta vänner för sms, gb-inlägg och kommentarer på min födelsedag! :)

Puss o Kram hela dan!

image69

Kommentarer
Postat av: lina

ja du hade lite å göra. jag har lust å säga att du ska ta det lugnt nu medan du kan, men det låter så klyshigt =)

Grattis i efterskott!!

2008-04-12 @ 16:04:12
URL: http://noellekaramell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0