Snö snö snö

I morse när jag slog upp ögonen möttes jag av snö. Min absolut första tanke var; Stackars Andreas. Uppkörning idag o allt. Tyvärr gick det inte så bra. Alla som hade uppkörning idag kuggade tydligen.. iaf dom som hade samma lärare. Kuggade för en skitsak också. Himla typiskt. Bättre lycka nästa gång!
Idag har jag hämtat manualen till tvättmaskinen, äntligen! Sen har jag o Amanda vart till dollar o köpt presenter. Passade på att köpa en snö-borste också. Morfar har bytt till vinterdäck på bilen. Fick en kaffebryggare av mormor samt en adventsljus-stake. Jag bara längtar till advent! Jag ska ta hem en köks-soffa, byta till röda band till gardinen, sätta upp ljus-stakar, stryka en duk att ha på bordet, hämta mina röda stolsdynor. Den här julen tänker jag njuta av! Jag tänkter tillochmed sätta upp julgranen efter Lucia! (Hos mamma o pappa klär vi granen dagen före julafton..)  Krypa upp i soffan med en kopp glögg och en filt, lyssna på lite mysig julmusik och tända lite ljus! Pepparkakorna får man ju inte glömma! :) Nån som vill uppleva detta med mig? Karln min är inte så mycket för julen o myspys med glögg! ^^
Annars har dagen varit bra! Adam har lekt med sina leksaker och badat dom i en skål med vatten. ^^ Olivia hade sedan ner samma skål från diskbänken ner på golvet. ^^ Ungar! Torka torka!

I morgon är det jobb o nya tag! :)
Pussiluss


image2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0