Julstress

Jag som skulle njuta av julen.. :s Det har inte blivit så mycket njutning alls. Och nu är det snart julafton. Alla paketen är inhandlade och det känns ju skönt allafall! Tänk att man aldrig lär sig det där med att vara ute i tid. ^^ Jobb i morgon. Sen bär det av till mormor o morfar och där startar vi med minijulafton för kusinernas skull. Dom skulle vara hos mor sin på julafton. Sen måste jag hem.. städa. Mamma o pappa kommer med långbord. Sen ska vi förbereda dukningen. Skönt att vi kör "knytis" Alla tar med sig något. Jag har rullat köttbullar, säkert 100 stycken idag! Det var inte kul.. inte när man är supertrött. Jag ska alltså hinna röjja undan i morgon o städa, sätta i några till kulor i granen, köpa glitter till granen. (Det är det enda i granen som fattas.) Duka.. Jag känner mig måttligt stressad.. Sen jobbar jag till ett på julafton. Sen är det bara att springa hem och försöka njuta. :) Jag längtar till maten ^^ Det bästa på julbordet måste jag säga är omelett med svampstuvning, skinkan och köttbullarna. Och Janssons såklart! ^^ (haha)
Nej, nu kan jag inte sitta här längre. Kanske ska fixa dom där kulorna i granen innan jag kryper ner o läser min nya tidning.. ^^

Godnatt!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0