Glöggmys!

Igår var vi på bröllop. Mikael och Patricia. Jättefint! Smörgåstårta var supergod, samt bröllopstårtan! Jag vill också gifta mig! ^^
Idag vaknade jag på fel sida. Kanske för att en viss person plingade på dörren en 120 gånger klockan 4 i natt. *grr* Så jag var inte så himla glad när jag vaknade på morgonen.. eller förmiddagen.. Varit sur o grinig hela dagen. Blev bättre framåt kvällen då familjen kom över. Vi drack lite glögg och åt pepparkakor. Mysigt! Fick en julskiva av mamma också. :) Har plockat fram lite tomtar också. Tänt lite ljus. Jag älskar ljus! :)
Nu ikväll har jag slagit till på stort. Potatisgratäng med fläskfilé och champinjonstuvning. GOTT! ^^ Gjorde även tomtegröt. GOTT!
Jobb i morgon. Ledig tisdag och onsdag. Åka iväg o köpa lite fler julisar kanske :) och en gran. Vet inte om jag ska ha en plastgran eller en riktig. Luktar ju så himla gott med en riktig. Behändigare med en plastgran. Men inte lika fint. Ja.. jag lär väl ta mig en funderare. ^^
Min bil är numera som bortblåst. Ser den knappt numera.. :s Känns lite tungt när man hela tiden haft tillgång till sin egna lilla pärla, när man som helst vill ha den. Men nu.. nu måste jag dela den med Andreas. :s Fast jag vänjer mig nog! :)

Nu är klockan godnatt!
Godnatt! :)

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Vi får se till att ta en mysig julfika eller så nångång i jul. Jag kommer stanna minst en vecka så nån lucka lär vi väl få till (hoppas jag).

2007-12-04 @ 14:09:28
URL: http://www.triffin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0