Födelsedag!

Idag blir älskpälsk hela 26 år. Tiden går snabbt. När vi träffades var han bara 22. ^^ Och nästa år blir jag 22. Han fick sin älskade wokpanna tillslut iaf. Men inte av mig. Den gavs av resten av min familj, samt en massa wok-grejjer. Av mig fick älskpälsk en ny telefon. Han vart nog snopen. :) Men han behövde det! Alla Andreas julklappar är iaf inköpta. Nu har jag bara LIIITE kvar som jag får springa o fixa när jag får lön. När man vet vad man ska ha så är det ju inga problem. ^^ Ska bli så skönt att vara hemma på julen och kul att familjen ville komma hit. Nu har vi ju plats iaf!
Igår åkte vi omkring o kolla på alla dessa pyntade hus. Jäklar vad vissa lyser upp sig. Ser så himla coolt ut på nåt vis. Men det ska vara lagom. Lagom är bäst! :)
Förövrigt funderar jag på att krypa ner i sängen o kolla på tv och bara mysa! I morgon är det jobb som gäller! Sen kommer Fanny o fikar med mig! ^^

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anna

Godmorgon Jenny gumman! Nu förstod jag inte vad du menade med att "vi har plussat igen", att du vasr halvtidssjukskriven? det kanske bara är jag som är trögfattad, vad vet jag ;). Va mysigt att ni ska vara hemma hos er i jul, är det du som får fixa all julmat då också ;P? Ja precis det är nog bäst att dom är hemma nu när läget är som det är. Jag hade nog inte heller vågat riskera barnet eller mitt eget liv om jag var i samma sits. Och om hon nu skulle föda när hon var här uppe så måste linus hem för han går i skolan och allt sånt, smidigare då att vara kvar i malmö såklart!
Hur går det för din kompis, hon ska få snart va, om hon inte redan har fått ;)?
Har du snackat nått med fluff på sistone?
Puss puss

2007-12-15 @ 09:40:18
URL: http://annizzzzzz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0