Idétorka på maträtter..

GÄSP! Lagom trött o skulle helt klart kunna lägga mig bredvid min skruttis som nu sover lite middag.
Hade tid på gymmet hos Patrik på morgonen. Vi la upp ett nytt program för mig som jag känner mig mycket motiverad till. Det ska vara kul att träna! Annars är det ju ingen idé..

Senare idag när A börjat jobba ska jag o E åka iväg till Hagge o hälsa på Patricia. Stackarn behöver en te-paus nu i allt pluggande!
Annars händer inget speciellt mycket. Längtar såååå till våren! Många hatar våren och tycker det lukar ruttet gräs, men hur skönt är det inte med lite ljus och  snö-och-isfria gator?!

Ska göra en liten update här när jag får tid.. det är så att vi, i min lilla familj, ständigt har idétorka vad vi ska äta. Så igår kväll innan läggdags tog jag fram mitt kollegeblock och en penna o skrev ner så många husmanskost-rätter jag kunde komma på. Tänkte göra en lista och sätta på kylskåpet! Tror jag kom på över 40 rätter iaf.. och något borde ju passa för dagen. Skriver in listan i bloggen sen och ifall ni då har egna förslag så tveka inte o skriv en kommentar så hamnar det också såklart på listan! :)
För alla idé-torskar så att säga..

Nu ska jag skriva klart inköpslistan och sedan röra om i maten på spisen. Idag blev det pyttipanna med stekt ägg och rödbetor.

Puss o Hej

Kommentarer
Postat av: sara

Shit vad smart jag vet aldrig vad jag ska laga för mat, väntar med iver på listan ;) kom förbi någon dag vore skitkul :) kramar sara

2009-02-05 @ 17:18:15
URL: http://tomisa.blogg.se/
Postat av: sara

Shit vad smart jag vet aldrig vad jag ska laga för mat, väntar med iver på listan ;) kom förbi någon dag vore skitkul :) kramar sara

2009-02-05 @ 17:19:00
URL: http://tomisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0