Solen - en energikick!

Visst blir man glad när solen lyser!? Får en riktig energikick då. Vill göra allt jag är sugen på, helst samtidigt!
Idag har jag iallafall hunnit med en snabbis på gymmet. Känns så jävla skönt! Det gäller visst bara att gå dit och efter några gånger så längtar man tills nästa besök! Gjorde illa tummen idag dock, men det lagades snabbt med ett plåster.
Väl hemkommen byttes jag och Andreas av och han for iväg på möte. Jag passade på att dammsuga hallen. Emil blir helt i en annan värld när dammsugaren är på. Hans ögon blir stora som tennisbollar och han följer dammsugarens minsta rörelse. Skrutten. ^^ Han sover middag nu btw och jag ska göra iordning något lätt att äta. Middag sen jue.. ^^
Längtar verkligen till den där middagen. Älgstek med potatis, grönsaker och sås. Gelé och saltgurka. MUMMA!
Nej.. det är dags att sätta fart. Sen blir det stan o köpa presenten.

Och du Sara! Du som är så flitig med att kommentera ska omedelbums göra en update i din blogg! Det finns faktiskt dom som följer den! ;) Och ditt nya nummer får du minsann skicka om jag ska kunna ringa och bjuda in oss till erat nya hus! :)

Anna, tänker på dig! :)

Hoppas alla får en helt underbar dag!
Puss o Hej

Kommentarer
Postat av: Daniela

Hehe va gulligt med dammsugaren, kom direkt att tänka på min hund, som gör samma sak, fast han skäller lite på den efter ett tag oxå :)

2009-02-09 @ 15:50:16
URL: http://danilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0