Migrän!

Vi hade nattgäst inatt. Moster Sara sov över här.
I morse var hon så söt så som tog Emil och gav honom frukost så att mamma fick ligga o dra sig några minuter. :)
Åkte iväg till gymmet och mötte upp Johanna. Tränade. Kände av mitt huvud och mycket riktigt.. migrän idag igen. :(
A skulle iväg på hockey o jag var väl minst sagt död, så Emil fick vara hemma hos mormor o morfar. Det är skönt när man har föräldrar som kan ställa upp sådana stunder + att dom bara tycker det är roligt att få ha skruttis!
Jag somnade 5, vaknade halv 9 och insåg att forfarande hade huvudvärk. Dock gick det lite bättre efter en tallrik flingor med mjölk. Tog en lång varm dusch och sedan åkte jag o hämta mitt hjärtegryn! ^^
Nu händer det grejjer med E. Kryper för fullt och har idag satt sig från krypande ställning. ^^ :) Det är kul när det går framåt! E har även börjat mamma sig. Mamamamamama. :) A är mäkta frustrerad och säger pappa såfort det kommer ett mamma. :) Dock vet jag inte bara om han säger det utan att veta vad det är han säger. Men det låter som ljuv musik i mina öron! :)

Hoppas alla får en 3-vlig helg!
Pussiluss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0