Hata stress

Vi hann aldrig med någon fika hos Johanna. Sorry stumpan, vi får ta det en annan gång!
Känner mig lite småstressad.. fast jag inte alls behöver. Just hemkommen från föräldrar och morföräldrar. A har inte varit hemma på hela dagen så jag stannade lite extra länge o åt lunch med pappa mm. Ska bege mig in i badrummet och piffa upp mig lite. ^^ Måste komma ihåg kameran med. :) Ska ner i källarn innan jag åker också o hämta en lampa som jag ska dumpa av hos syrran innan jag åker iväg till Hagge. Känner mig helt snurrig i huvudet.
Nej, nu lär jag fixa mig. Annars blir det stressigt och jag HATAR att stressa! :)

Hoppas alla får en 3-vlig kväll!
Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: kitty

hellu söt!

jag har fått tillbaks min laddare nu,

så det är bara och säga till när jag

ska kila ner med din! puuuuusssssss

2009-02-21 @ 22:35:59
URL: http://snurraminjordigen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0