Miss my ♥!

Jag saknar min lillskrutt! ♥ Min mamma och syster ville så gärna låna honom, och såklart får dom det. -Även om det tar emot lite.. :s Andra gången Emil sover borta. :(
A är hos sin pojkvän "Frippe" och kollar på hockey. Och ja, E är hos mormor. Här sitter jag och har precis skrivit ut lite papper som jag ska ha som stöd i morgon på semenariet. Smuttar även på en likör 43 med mjölk. Mumma! ♥ Min söta mormor köpte med sig en flaska åt mig när hos var ute och åkte båt.
Dagen har spenderats med lite plugg och finfrämmande av sötaste Sabina och Benjamin. Sabina fick komma hem igår. Nu hoppas vi att hon inte behöver åka upp till Falun nåt mer. Jag håller alla tummar o tår!
Gårdagen spenderades med företagsekonomi-prov och en shoppingrunda med Patricia! Det var väldigt kul att ses och det vart några roliga skratt vilket kändes välbehövligt! Vi ska ha tjejkväll på lördag och jäklarns var jag ser fram emot det! Jag, Sara, Patricia och Camilla! :) Kameran ska tas med och kanske att något litet kort läcker ut på boggen! ;)

Sådär. Då var det uppdaterat igen då.
Nu blir det en dusch, myskläder och sen ska jag rensa i kökssoffan!
Pussiluss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0