Kort update

Tjohooo på eder alla.
Jag blev trött på min gamla enkla design och gick in på snyggareblogg.se och lånade en stil sålänge.. Jag ska eventuellt läsa webbdesign nästa termin, så förhoppningsvis kanske jag lär mig det här med att designa bloggar. Detta får duga sålänge.
Nästa termin alltså.. ja, jag har faktiskt sökt en kurs på Umeå Universitet - Pedagogik A. Detta är en distansbaserad kurs och jag är bra sugen, samtidigt som jag vill läsa Företagsekonomi, Rättskunskap, Webbdesign och lite annat smått o gott.. Jag får se hur jag ska göra med allt det där. Om jag kommer in på pedagogik-kursen så kommer jag nog att gå den. .. som Erik säger, NOG och VÄL är osäkra ord i meningar.. ^^

Idag fyller alltså A 28 år. Familjen har umgåtts och kikat runt lite på stan. Mamma, syrran, mormor o morfar kom hit och firade lite. Lugn o skön dag med andra ord! Inte långt kvar till 30 nu.. :) och då blir det satyg kan jag lova.

Å, jag är så sjukt sugen på att göra något äventyrligt. Bergspromenad, åka? svävare eller nåt annat roligt. Jag ska smida lite planer som jag tänkte ta med mig A på. Vi är inne alldeles förmycket!!

Någon dag framöver blir det en tur till Borlänge och där blir det till att handla de sista julklapparna. Vi har än så länge bara handlat till Emil. Men vi blir inte så många och ska väl egentligen inte ge något till varandra.. meeeen nåt litet iaf! Jag älskar att ge bort paket! :D

Nej, nu ska jag avrunda här. Soffläge nästa!
Hej på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0