Fryslort!

Kände att en svart blogg talade emot mig själv. Den var helt ok, men kanske inte riktigt jag. Så nu får den vara vit ett tag.. ^^ Läste på en sida på nätet att svart egentligen borde vara en färgglad färg istället för att förknippas med sorg osv. Varför? Blandar man alla färger som finns får man svart. Kort och gott! :)

Jag är nyss hemkommen från skolan. Det var INTE skönt ute kan jag lova! Vi har - 12 ute nu.. och det känns! Emil och jag ska ta och åka ner till gammelmormor medan pappa A ska åka med sin kära mor och handla lite julklappar. Tänkte jag skulle höra med min mor om hon i morgon har lust att vara barnvakt några timmar så vi får åka och handla dom sista klapparna. ^^

Innan jag börjar packa skötväskan ska jag avsluta här och sätta på mig ett par raggisar! VÄL BEHÖVLIGT! Jag är en riktig fryslort! ^^

Hoppas alla får en toppendag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0