En salig blandning ^^

Nu är skrutt sjuk igen och fy vad ont det gör i hjärtat när man inget kan göra förutom att ge alvedon och snyta näsan.
Feber, hosta och snorig, precis som för nån vecka sen. Där fick jag som sa att Emil nästan aldrig var sjuk. Bättre att hålla tyst för det slår tillbaka på en lika snabbt. ^^
Vi har tagit det lungt, skrutt sover just nu och jag har donat lite i köket. Jag har lånat hem avfettning av mormor ♥ och ska ta o rengöra ALLA köksluckor och dörrar. Tänkte köra iväg pappa Andreas och våran son på en promenad, för luft skadar ju aldrig. Det luktar så starkt så jag vill inte att pluttis ska vara hemma. 
Snart är det påsk och jag har nog inte en påsksak hemma förutom lite ris. Vi ska ändå inte vara hemma så mkt under påsk. Långfredagen blir det kalas för morfar som blir 69 och på självaste påskafton samlas vi hemma hos mina föräldrar och äter påskmat och firar mig som blir 23! :) Hoppas bara på att Emil blir bättre så han orkar med. Inte för att det blir nåt jädrans tjohej, men det kan ju vara skönt om han är pigg o glad. Dock är han bättre sen igår och det tackar vi för!

Igår lånade jag hem mammas cykel som stod uppe hos syrran. Tänkte att jag skulle börja cykla lite, vi bor ju inte alls långt från affärn lr stan överhuvudtaget, och ändå tar vi bilen så fort vi ska nånstans. Nu ska jag ju inte cykla med Emil, för vi har ingen såndär cykel-grej.. utan det är ju perfa för mig som kan cykla till gymmet tex (när jag nu ska hitta tillbaka till motivationen) och på så vis få en "gratis" uppvärmning. Dock var min balans inte den bästa. Usch vad läskigt det var. Jag tror inte jag cyklat på 4 år lr ngt. Men det var skönt med lite luft.

Jag vill till Stockholm, NU! Jag vill åka dit o bara vara en helg, umgås med kussefinen lr kanske rentutsagt kussefinerna, shoppa lite, gå ut på kvällen o ta en drink och bara prata lite. Träffa lite vänner. Snart snart. :)
Sen har jag planer att SNART åka ner till K-holm och träffa fina Anna! Fattar inte vad det är jag väntar på egentligen, jag har ju all tid i världen. Anna, säg till när du har en dag ledig så kommer jag bums! :)

Nej, nu ska jag äta lite mat, och sen fortsätter städningen!
Puss o Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0