Fingrarna ur!

Emil har precis somnat (21,30) Rekord! Igår somnade han kvart 10 o trodde väl att han skulle vakna som han alltid brukar göra nån timma efter, om han somnat "tidigt". Där fick jag. :) Hjärtat sov till 9 i morse. Nu får vi väl se om han tänker göra en repris på det. *hoppas*
Jag känner mig förövrigt väldigt trött o smutsig (läs flottigt hår) Jag ska strax ta en dusch o sen tänkte jag faktiskt runda av min kväll med ngt att läsa vad det nu kan tänkas bli. Jag är ganska dålig på att läsa böcker, dock gillas tidningar bättre.
Vi börjar få fingrarna ur här hemma och har idag fått hem Louie´s sängstomme som han inte behövde ha. En i svart smide. Lite tvärt emot vad jag vill ha egentligen (vill ha en i vitt trä.. lantkänsla) , men denna får duga sålänge. Påminner på eran till 120-sängen, Patricia. ^^ Sedan har vi fått iväg dom gamla sängarna som i morgon ska slängas på tippen. Och sedan åkte A och morfar ut till mor o far med Andreas superdupersköna 120-säng som stod i Emil´s rum. Dom ska få låna den. ^^ Nu ska vi göra iordning i Emil´s rum tänkte vi. Dock tog vi med en bäddsoffa hem som ska stå i hans rum. Kan vara bra om man får nattgäster. :) Emil sover ju ändå i vårat rum så..
Annars ser det ut som ett halvt bombnedslag här hemma. Det är inte skitigt, det är bara lite mkt saker överallt. Bredvid mig här exempel ligger en stor hög med ren tvätt som ska vikas iordning - men det gör jag i morgon. :) Hoppas på fint väder i morgon också - då ska jag ner i källarn o hämta upp utemöblerna till "ballen".

Nej, nu ska jag ta en efterlängtad dusch o krypa till kojs!
Sov gott
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0