Ersättning

Idag har Emil o mamma varit på Villgott med Sabina o Benjamin. Emil var snäll - trots att han äter jättedåligt o gråter mest. :s Han var snäll enda tills vi kom hem. Han måste ha varit jättehungrig.. så när vi kom hem så fick han ersättning, med lite olja i. Och det slank ner utan problem! Han vill inte ta bröstet längre.. inte på dagarna iaf.. Någon annan som har haft samma problem?
Sabina o Benjamin följde med hem. Och sen kom även Sanna. Kul att ses! Hoppas det blir fler gånger! :)
A jobbar i morgon. Suck. Redan 8 på morgonen.. och kör till 8 i övermorgon. Trist!
Jaja.. jag hade väl inte så mkt mer att säga här, tror jag.
Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Tack själv =) vi ses nog snart igen!

2008-09-24 @ 22:27:36
Postat av: Veronica

Min dotter ville helst inte heller ha bröstet. Hon ville ha flaskan. Men jag hade inte tillräckligt med mjölk heller så det kan ju ha vart därför. Jag vet inte alls.. jag ammade 1½ månad sen gick de inge mer.

2008-09-25 @ 10:11:36
URL: http://vejoniicaa.blogg.se/
Postat av: Ida

Sigrid slutade ta bröstet helt för 3veckor sedan. Hon bara skrek när jag skulle försöka amma. Nu är det bara flaska och ersättning som gäller!

2008-09-25 @ 10:29:39
Postat av: Mamma milla

Tusen tack att det finns NAN när inte brösten räcker till längre. Min brosas Tjej hade inte tillräckligt med mjölk så dom fick börja med ersättning. Själv har jag klart mig bra med alla 3 barnen =)

2008-09-25 @ 15:28:35
URL: http://lillamillas.blogg.se/
Postat av: Jenny

:) Mjölk har jag så det räcker och blir över.. vi får prova oss fram. Kör NAN nu iaf och det har gått bra. Bröstet tar han på natten o på morgonen, men inte sen.. Jaja, tack för era kommentarer! :) Puss

2008-09-25 @ 17:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0