Dopidopi

Jag är barnledig at the moment. ^^ Andreas o Emil är hos A´s mamma.. och har varit i några timmar. Själv har jag tvättat upp Emil´s nya kläder och handlat.. och gjort piroger. Nu sitter jag här o bloggar efter att ha fått order av Sabina att uppdatera.
Det blev inget myspys igår, jag somnade. Sen var jag sur när jag vaknade o inte A låg bredvid.. då satt han vid sin andra flickvän - datorn. *suck* Jag hatar online-spel!
Annars har vi inte gjort ett skvatt idag. Mormors syster kom förbi med sin kompis. Emil fick jeans o en body. Jättesöt!

Håller på att planera dop. Ibland känner jag bara att jag vill lägga ner allt.. Har bokat tid för dop.. men församlingshemmet som hör till är upptaget då och det fanns inga lediga tider förrän efter jul. Happ. Sen finns en annan kyrka.. jättefina lokaler men självaste kyrkan ser inte ut som en kyrka, iaf inte invändigt (o inte utvändigt heller..). :s Inte fin för fem öre. Där fanns tid och allt var ledigt just den dagen.. men där får det bara plats ett visst antal personer. Det blir för litet..
Lokalen jag tänkte på sedan kostade 3000 kr att hyra. Tyckte det var lite saftigt. Där skulle iaf alla få plats, men ja, det kostar för mkt. Sen fanns en lokal att hyra för ynka 300 kr. Men där får vi inte heller plats.
Så jag håller tummarna i morgon för då, om allt går som planerat och om det inte är uppbokat, så kommer vi få hyra en lokal för ett rimligt pris. Jag hoppas hoppas hoppas..

Nu ska jag ta o ringa Emils pappa o höra om dom inte vill komma hem snart.. Jag saknar min Emil. (o Emils pappa också såklart ^^)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0