Möhippa/Svensexa

Sara, Tomas och jag hade planerat lite inför Patricia och Mikaels möhippa/svensexa. Dom ville ha en pinsamsfri och lugn en.. och så fick det bli. I går förmiddag kom Sara till mig med diverse saker o vi började fixa iorning allt. Tomas kom förbi sen också. Sen vart vi hungriga o åkte till Ludvika Pizzeria för att mätta våra magar. O när vi sitter där o pratar om hur allt ska gå till under kvällen, vilka kommer in då? Jo, självaste brudparet. YEAH, lyckat.. Men det gick bra. Vi spelade på som ingenting o drog några vita lögner för att inte få dom så misstänksamma. Ja menar, Patricia o Sara är bästa vänner.. och jag o Sara har ju inte umgåtts så himla mycket överhuvudtaget, förutom en fika då o då.. Varför skulle vi tillsammans åka ut och äta bara sådär? Hon såg allt fundersam ut. Hur som helst.. för att minska Patricias fundersamhet yttligare ringde en annan kompis (Camilla - som också skulle vara med sen på kvällen) och frågade om hon fick komma o fika hos Patricia senare under dagen. Det fick hon. Camilla kom till Patricia vid 3-tiden.. och jag o Sara stormade in vid halv 4 o satte på Patricia en ögonbindel, Saras gamla spetsgardin och en tiara. Snyggt! Tomas - som redan var hemma hos Mikael o Patricia spelade med när vi kom dit o våldgästade. Mikael såg helt frågande ut. ^^ Han visste ju inte alls att Tomas - som sagt att dom skulle dricka öl och spela tv-spel den kvällen - skulle kidnappa honom också o köra iväg. Vi tog Patricia med oss i bilen, åkte runt lite, hämtade upp Mikaels syster och fortsatte till en massör. Vi lämnade av Patricia hos massören o åkte hem o fortsatte fixa ordning. :) Mikael fick åka på Laserdome. När hans ögonbindel togs av stod han där med ett vapen. ^^Stackarn! :)
Sedan hämtade vi upp Patricia, på med ögonbindeln, åkte hem hit. Mikael o hans grabbgäng kom också hit sen. Mikael o Patricia satt i varsin soffdel med ögonbindlar o hade ingen aning om vart dom var eller att dom ens var här ihop.. och inte visste dom vilka som var här heller. Stackarna! Sen togs ögonbindlarna av. Vi drack bål o åt lite snittar, pratade o hade trevligt. Sen, kom tjejerna som höll i sexpartyt. Mycket flumm och skratt! Kvällen fortsatte med leken "Vem gör vad". Intressant att se vem som gör vad.. :)
Vid nio-tiden begav vi oss till Chinatown. 13 st var vi vid bordet. ^^ God mat! Sen avslutades kvällen med hemgång. Lungt o pinsamsfritt, som dom önskade :)

Jag är fortfarande sjuk! Nu har det gått över till hosta. Jag hostar hela tiden! :( Mitt huvud sprängs snart. Jobbar mina timmar i morgon, sen är jag ledig och jobbar inte förrän på fredag! Johanna - min hög-gravida bästis, kommer och hälsar på mig på Tisdag! Bara 2 veckor kvar nu.. vilket betyder att bebis faktiskt KAN komma när som helst. Herrejissus! :)

Systra mi har åkt bort till New York i en vecka - med skolan! Inte 17 fick vi åka till New York med skolan. :s Orättvist tycker jag! Hoppas hon får kul iaf!

Nej, nu ska vi åka till Willys o handla..

Hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0